torsdag 19 maj 2011

Shiiiiiiiiit!

Vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon, jag gruvar mig redan en aning. Stavgången var mycket effektiv, om man säger så. Jag höll ett väldigt raskt tempo runt hela slingan och använde stavarna hela tiden. Såg också till att skjuta ifrån ordentligt vid varje tag med stavarna och att ta ut steglängden hela vägen. Sg förmodligen rätt knäpp ut men det struntar jag i, jag fick den effekt jag ville ha! Hurra!
Triceps, axlar, ryggmuskler, till viss del magmuskler, bakre delen av låren, rumpan och vaderna var det som fick en ordentlig genomkörare ikväll. Och det enbart med en effektiv och rask stavgång!

När ingen såg så lånade min sambo också stavarna för att känna efter om det verkligen kunde ge så mycket och han konstaterade att han kommer att börja med stavar han också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar