måndag 16 maj 2011

Bloggen strulat

Jag ber om ursäkt för den något taskiga uppdateringen. Det har krånglat att ta sig in på blogger och det har därför inte blivit några nya inlägg på några dagar.

Trots att bloggen vilat så har jag varit desto mer aktiv! Den dagliga motionsrundan är nu så lång som strax under milen. Min sambos och min "långa slinga" som vi bestämde att vi skulle ta någon dag i veckan är så omtyckt att vi tar den så gott som dagligen. Vi gissar att den är åtminstone 8 km men borde mäta upp den ordentligt.
Igår regnade det precis hela dagen, det verkligen öste ner, och trots att jag inte är gjord av socker så stannade vi hemma från dagens motionsslinga. Istället slappade vi och kallade det aktiv vila. Hepp!

Idag är det andra bullar och vi har redan börjat peppa varandra inför kvällens motion. Senast vi gick vår motionsslinga så joggade vi delar av vägen och ikväll ska vi försöka oss på att öka bara en aning.

Dagens inspiration:

http://www.youtube.com/watch?v=IsPFDzAGb4A&feature=BFa&list=AV4oVf-d_DwKBzDiPHarMq0VRF9L16niOY&index=7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar