fredag 15 april 2011

Detta drömmer mitt hår om nu! Oljan innehåller arganolja som ska vara en fantastisk olja, rik på E-vitamin och antioxidanter, både för hår och hy. Tyvärr vet jag inte om det är en trädnötolja så jag törs inte prova produkten ännu. Har jag otur sväller jag upp och slutar andas!

Annars då? Jo, tackar som frågar, det är fint som snus! Daglig motion i form av raska promenader (ca 30-45 minuter på lunchen), lite längre på helgerna OCH nu ska jag upp på Orbitrekken också minsann! Minst tre pass på den /vecka, hade jag tänkt.

För övrigt har jag märkt att det är svårt att leva utan påsarna med bebismorötter. De är så goda och det känns som om jag får unna mig något när jag plockar fram en påse av dem. En tia per påse i den lokala matbutiken, helt överkomligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar